reklama

všetko to začína v hlave...a keď to začne...aký dôležitý je support

Všetko to začína v hlave...bol môj prvý príspek a mal na moje prekvapenie celkom slušnú odozvu. A naozaj je to tak, všetko čo sa pokúsi zmeniť človek vo svojom živote, musí mať pre neho nejaký zmysel. Keď nie je o tom sám presvedčený, nikdy sa mu to nepodarí. Upratanie myšlienok v hlave je fakt veľmi dôležité. Keď to tak je, všetko ide ľahšie, lebo sám sebe je hnacím motorom, pretože sa tak rozhodol sám od seba. Keď to tak nie je, že je človek prinútený okolím niečo zmeniť, nepodarí sa mu to a len bude frustrovaný, znechutený, sklamaný a smutný.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (6)
Zeleninový šalát s ovčím syrom a ražný chlieb
Zeleninový šalát s ovčím syrom a ražný chlieb (zdroj: Jana Hijjová)

A presne tak to bolo aj u mňa. Kým som sa sama nerozhodla, nikto so mnou nepohol. Snahy síce boli, ale nikdy to nebolo ono. Keď som sa rozhodla, že idem niečo so sebou robiť, tak som sa tak aj nastavila, že teraz to chcem a tým, že naozaj sa mi aj darí, tak som aj namotivovaná pokračovať až do konca. Redukcia hmotnosti pomocou programu Metabolic balance je pre mňa výhodná aj pre to, lebo pravidelnými konzultáciami s mojou poradkyňou sa mi rozširujú obzory. Hlavne čo sa týka potravín. Donedávna boli potraviny pre mňa len zdroj obživy. Ale všetko, čo si dávame do tela zohráva svoju úlohu a veľmi dôležité je aj to, čím začínať jedlo. Napadlo by Vás to niekedy? Mňa teda nie. Teda nikdy som to nebrala do úvahy. Telo a procesy v ňom sú jedna veľká alchýmia. Ďalšie, čo som sa v tomto programe naučila, že niet nad kvalitné potraviny. Už aj predtým som občas zašla do obchodu so zdravou výživou a biopotravín, ale väčšinou len pre nejakú vec, ktorú som v obyčajných potravinách nezohnala. Teraz tam chodím pravidelne. Áno, poviete si, že tieto potraviny sú drahé, ale za prvé, čo je v dnešnej dobe lacné? A hneď za tým si položte otázku...koľko investujem na iné hlúposti? Ja som sa rozhodla, že investujem do svojho zdravia a dúfam, že sa mi to v budúcnosti vráti. Keď som v apríli začala redukovať, tak som striedala dve zeleniny, hydinu a tofu. Nezáživné a po čase omrzí a nechutí. Potom sa vo mne prebudili opäť moje kreatívne bunky a začala som kombinovať a vymýšľať si nové veci a hlavne skúšať. A funguje to, moja kreativita nemá hranice a našťastie ma to neskutočne baví a tak pri tom zrelaxujem, že nič viac mi k životu netreba. Dávam fotky na facebook a strašne sa teším z toho, že sa to ľuďom páči a je to pre mňa ďalšia podpora. A support od blízkych je to najviac čo sa Vám môže dostať. A koniec koncov ma to veľmi posúva dopredu. Cením si toto všetko a ďakujem...A keď už som písala o tých potravinách, tak Vám tu prikladám ďalší veľmi jednoduchý recept na šalát s ovčím syrom.Zelenina: hlávkový šalát, rímsky šalát, čakanka biela, žerucha, červená reďkovka ovčí syrDresing: Orechový olej, jablčný ocot, koreniny podla chuti, soľ

Jana Hijjová

Jana Hijjová

Bloger 
  • Počet článkov:  2
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Ahojte volám sa Jana, mám 31 rokov a vo svojich článkoch by som sa chcela s Vami podeliť o svoje pocity a o svoje skúsenosti pri redukcii hmotnosti a zmene stravovacích navykov a hlavne o to, že všetko, čo sa rozhodnete vo svojom živote zmeniť sa záčina vo Vašej hlave... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu